Uzun, Upuzun Bir Aradan Sonra!

Günler birbirini , işler diğer işleri kovalarken bende onları kovalıyorum yıllardır ya da onlar beni… İşte böyle garip günler geçip giderken dinlenmeyi ihmal ettiğimi bilerek ve isteyerek çalışmaya yalnızca çalışmaya devam ediyordum. Uzun yıllar turizm ile ilgilenmiş, Türkiye’nin 5/8’ini işi gereği gezmiş, Her yıl onbinlerce kişiyi tatille kavuşturup kendisi kongre ve sempozyumlar hariç tatil beldesi görmeyen bir kişi olarak şeytanın bacağını şey edip Ramazan Bayramının ilk günü ziyaretlerin ardından akşam uçağıyla sürpriz bir şekilde İzmir’e uçtum ki ne uçuş… :)

Haydi biran evvel gideyimm artık derken, kaptan pilotun anonsu bıdı bıdı bıdı 12.sıradayız biraz gecikeceğiz…. neyse havalandık, aman tanrım o enfes manzara işte karşımızda; tepeden başka bir enfes bu şehr-i Stanbul! Gecenin karanlığında sokak lambalarıyla aydınlanan bu ısa bir şehir görseli ziyafetinden sonra bulutar girdi aramıza o aşk-ı şehir ile.
Kaptan pilotun ikinci anonsu ve son anons “Kemerleri Bağlayalım, iniyoruz” temalı :)

İkinci ziyafet izmir’in deniz semalarından başladı, gecenin zifiri karanlığında bile mavi bir şehir, görseli deniz kokan… İzmir dolaylarında bir avare gibi çok dolanmadan hedefe yönelip dooğru konaklayacağım yere gittim, sanki hergün gittiğim bir yermiş gibi, kısa süren şaşkınlık ifadelerinden sonra nefesimin kesildiğini hisseetim, tam şahadete gelecektim ki kırılmaya yüz tutan kemiklerim düzeldi ve nefes alabildim dakikalar sonra; Biraz hoş sohbetin ardından, soluğu Konak’ta aldık :)

Gecenin sabahında ver elini Çeşme, bekle bizi Çeşme diye diye gidip; Ferdi Abi’nin “susadım Çeşme’ye varmaz olaydık” diye diye döndük :D

Çeşme bayram tatili sebebiyle istihap haddinin 3katına falan çıkarak rekor seviyede ziyarete ulaşmış, İzmir’den otobüsseferleri dakikalar aralığına inmişti, Neyse açık hava teras otel’i görüp; “N’apak dönek” diye diye fonda Ferdi Tayfur döndük geri, İzmir’in bağrına bağrına Alsancak’da aldık soluğu…Sabahı dar edip, gün ağarınca Şirince Köyü’nün yollarını tuttuk; Huzur lazım bize diyerek ve bulduk!
Bulduk ki ne bulduk, daha valizimizi bırakmadan odaya mis gibi bir kahvaltı sefası aman Yarabbim yok böyle bir haz, Bknz:

Şirince’nin o güzel havasında Apart Otel / Pansiyon yerine Bungalow Ev tercih ettik ki doğru ntercih ettiğimizi tatilin sonunda fark ettik :) “Salkım Konak” Bungalow Evleri çalışanlarına, komşularımıza verdikleri hizmet için ayrı ayrı teşekkürlerimizi sunarız; Eşyalarımızı bırakıp şirin köyü dolaşmaya çıktığımızda nerede otursak acaba derken; vur patlasın çal oynasın bir orkestra fasl ediyorlar kahvaltı eşliğinde ya da kahvaltıda fasıl; herneyse sese yaklaştık ve giriverdik içeri.

Güneşin kavurucu sıcağında serinlemek için mis gibi sodalarımızı söyledik; “Yakarız Konakları”, “Nasıl kıydın mefaret hanim; kendi kendine” , “Bitez Yalısı” …. Egemin o enfes türküleri çıkıverdi dilimizden haykıra haykıra, işte o an anladım dinlendiğimi ve buna ihtiyacım olduğunu :) Bu vesile ile 2gün boyunca, son ana kadar mola noktamız olan Can Restaurant Cafe & Bar ‘a ve tüm ekibe teşekkür ederiz. Günün akşamında gün boyu tattığımız mis gibi şaraplardan tüketmek vardı, tüketmesek ayıp zira kaynağındayız; Gittik Mürdüm Eriği ile şansımızı denedik ki iyi etmişiz, olmuş yani :)

Yıldızların altında kahvemizi de içtik yani sabahın ilk saatlerini karşılarken :)

Şirinceye ses getiren Çok Sesli Fotoğraflar Korosu Albümünün en ses getiren fotoğrafı ile veda ettikten sonra, düştük yine İzmir yollarına :)

E genç insanlarız karşıyakaya attık kendimizi; deniz’in kıyısından ayrılmadan Denizin ortasında bulduk kendimizi ve sonra ver elini sınava hazırlanmak :) Evet evet yanlış duymadınız tatil de bile Fizik çalıştık

Neyse bi çitosa ders anlattım ya ben #direnfizik

Neyse kısa, öz ama anlamlı tatile mânâlı bir veda yakışırdı ve onu da Alsancak’da yaptık efenim :)

Yayında ve yapımda emeği geçen; Sevgili Eros, Sevgili Olric, Sevgili Keyfim ve Onun değerli Kâhyaları iyi ki varsınız!

Yani yazacağım diyeceğim çok ama şimdilik “Diyeceklerim Bu Kadar!”

Yine Yazacağım;

Kalın Sağlıcakla…

Hasan YILDIZ, Girişimci. Doktora Öğrencisi. Yazmayan YAZILIMCI. Veri Şeysi. Eğitmen...